REGULAMIN SPRZEDAŻY Z BONEM RABATOWYM -40 %
(dalej „Regulamin”)
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem promocji w formie sprzedaży promocyjnej o nazwie „BON RABATOWY -40%” zwanej dalej „Promocją”, jest SKINPOL Sp. Z o. o. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Anny Walentynowicz 26 20-328 Lublin, NIP: 712-13-60-020. zwana dalej „Organizatorem”.
- Celem Promocji jest sprzedaż produktów z oferty firmy InneMeble oferowanych w prowadzonych przez Organizatora punktach sprzedaży detalicznej „InneMeble” w Warszawie, Lublinie i Katowicach (dalej: „Punkty Sprzedaży”)
- Czas trwania wydawania Bonów Rabatowych -40% obejmuje okres od 26.09.2023r do 31.10.2023r
- Promocją -40 % objęte są wszystkie produkty marki InneMeble, z wyłączeniem mebli tapicerowanych Mti-Furninova i produktów marki Nelissen.
- Oferta dotyczy dekoracji, oświetlenia i mebli z ekspozycji, jak i mebli z oferty InneMeble wykonywanych na zamówienie
- Promocje i wyprzedaże nie podlegają Bonowi Rabatowemu -40%.
§2 WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI
- Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla klientów składających zamówienie na sofę, narożnik i inne z oferty Mti Furninova na kwotę powyżej 7000 zł/brutto
- Z udziału w promocji wyłączeni są klienci dopłacający do zamówień złożonych przed 26.09.2023 r
- Podanie danych związanych z udziałem w promocji jest konieczne w celu realizacji zamówienia.
- W celu wzięcia udziału w Promocji Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji:
- zamówić w Punkcie Sprzedaży dowolny mebel tapicerowany marki Mti Furninova,
- wpłacić wymaganą zaliczkę na potrzeby realizacji zamówienia , nie później niż ostatniego dnia promocji tj 31.10.2023 r
- Wykonanie czynności wymienionych w ust. 4 stanowić będzie o wzięciu udziału w promocji.
- Uczestnik zamawiający sofę, narożnik i inne z oferty Mti-Furninova na kwotę powyżej 7000 zł/brutto, otrzymuje Bon Rabatowy -40% na dowolny jeden produkt z oferty InneMeble w terminie 40 dni od otrzymania Bonu Rabatowego -40%, nie później niż 10.12.2023r
- Bon Rabatowy -40%, nie może zostać wykorzystany na meble tapicerowane marki Mti-Furninova oraz produkty marki Nelissen.
§3 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w punktach Punktach Sprzedaży.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
- Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w reklamacji, wysłanym w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
- Roszczenia nierozpatrzone lub nieuwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
§4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w punktach obsługi klienta Punktów Sprzedaży.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.