Sofa Noir Wood , kanapa w skórach i tkaninach , NOIR

Modułowa sofa Noir
Modułowa sofa Noir
  • Modułowa sofa Noir
  • Noir Wood posiada  drewnianą ramkę z dębu, buku lub drewna malowanego na kolor brązowy lub czarny
  • Noir Wood posiada  drewnianą ramkę z dębu, buku lub drewna malowanego na kolor brązowy lub czarny
  • Dostępne metalowe nóżki CHROM, BLACK CHROM, BRUSHED CHROM
  • Dostępne metalowe nóżki CHROM, BLACK CHROM, BRUSHED CHROM
  • Noir Wood w konfiguracji: 2,5+ puf. Ramka dębowa, nóżki BLACK HROM
  • Noir Wood w konfiguracji: 2,5+ puf. Ramka dębowa, nóżki BLACK HROM
  • Noir Wood, sofa z szezlongiem
  • 3-osobowa sofa Noir w skórze naturalnej
  • Sofa modułowa, różowa Noir
  • Skórzany puf Noir
  • Skórzany puf Noir
  • Biała, skórzana sofa Noir, nóżki metalowe BRUSHED CHROM
  • Biała, skórzana sofa Noir, nóżki metalowe BRUSHED CHROM
  • Skórzana sofa modułowa Noir
  • Narożnik z szezlongiem Noir
  • Puf Noir tapicerowany tkaniną
  • Puf Noir tapicerowany tkaniną
NAZWA:

Sofa Noir Wood

SYMBOL:
NOIR WOOD
CENA BRUTTO: (w tym Vat 23%)
od  2 549,-zł Cena modułu 1,5 w tkaninie gr. A
RODZINA:
KOLOR:
-tkaniny i skóry do wyboru z próbników
UWAGI:
Produkt na zamówienie. Możliwość skomponowania sofy w dowolnej konfiguracji i kolorystyce.
MARKA:
DOSTĘPNOŚĆ:
Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli prezentowanych czytaj więcej...w salonach sprzedaży Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.innemeble.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 k.c. , a tylko mają charakter reklamowy. Są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy /art. 71 Kodeksu cywilnego/.zwiń
OPIS
Jak zaprojektować wnętrze, które bez problemu spełni wszystkie oczekiwania domowników? W końcu salon – bo o nim mowa – nazywany czasem „pokojem dziennym”, to przestrzeń, na której krzyżują się cele i potrzeby każdego członka rodziny. Bez wyjątku. Nierzadko nawet równocześnie…... czytaj więcej ...
Jak zaprojektować wnętrze, które bez problemu spełni wszystkie oczekiwania domowników? W końcu salon – bo o nim mowa – nazywany czasem „pokojem dziennym”, to przestrzeń, na której krzyżują się cele i potrzeby każdego członka rodziny. Bez wyjątku. Nierzadko nawet równocześnie… NOIR, nie tylko stylowa, lecz bez wątpienia funkcjonalna i ultranowoczesna linia sof modułowych, charakteryzujących kolekcję mocnej formy, sprosta wszelkim oczekiwaniom domowników. Obszerna, wygodna, bez problemu pomieści co liczniejszą rodzinę. Miejsce dla siebie znajdzie na niej każdy. Zawsze „na miejscu” będzie bowiem czytanie na niej książki, praca z laptopem, czy towarzyska, popołudniowa kawka przy tiramisu i jazzie… Kształtna, dyskretnie obła linia poduszek, jak i pokaźne gabaryty, w tym przypadku stanowią wyłącznie zaletę. Wersje biała stworzona z myślą o nieco skromniejszym, salonowym metrażu, to rozwiązanie, które świetnie sprawdzi się w aranżacjach rodem z lat 60-tych. Szerokie, stabilne siedziska w połączeniu z subtelnymi metalowymi nóżkami, pięknie i lekko wkomponują się w aranżacje oparte na łączeniach delikatnej bieli z drewnem, okraszone akcentami w stylu vintage. Wersja szara niemal idealnie wpasuje się w każde wnętrze. Szarość obicia jest neutralna i świetnie sprawdzi się jako tło dla wszelkich co bardziej nasyconych kolorystycznie dekorów.zwiń tekst 
CENNIK I KONFIGURACJE
Dostępne konfiguracje modeluwypełnienie mebla w standardziedopłatyGrupa tkaninGrupa skór
Dopłata brutto do COMF 3Dopłata brutto do COMF MDopłata netto do COMF_4Tkanina gr. ATkanina gr. BTkanina gr. CTkanina gr. DTkanina gr. ExclusiveSkóra 10Skóra 20Skóra 50Skóra 60
1NOIR 1.5 MODULCOMF_2 lub COMF_M-2243 zł2306 zł2355 zł2362 zł2502 zł3244 zł3570 zł4651 zł5051 zł
2NOIR 1.5 LRCOMF_2 lub COMF_M-2526 zł2615 zł2675 zł2683 zł2874 zł3966 zł4377 zł5822 zł6355 zł
3NOIR 2.5 LRCOMF_2 lub COMF_M-3913 zł4060 zł4159 zł4175 zł4489 zł6399 zł7101 zł9419 zł10301 zł
4NOIR 2.5COMF_2 lub COMF_M-4118 zł4298 zł4414 zł4444 zł4815 zł6969 zł7735 zł10389 zł11383 zł
5NOIR 3COMF_2 lub COMF_M-4573 zł4773 zł4903 zł4935 zł5346 zł7703 zł8555 zł11466 zł12564 zł
6NOIR C XL MODUL LRCOMF_2 lub COMF_M-3219 zł3350 zł3435 zł3454 zł3722 zł5146 zł5679 zł7567 zł8262 zł
7NOIR CHL LRCOMF_2 lub COMF_M-3147 zł3244 zł3315 zł3318 zł3536 zł4948 zł5499 zł7167 zł7819 zł
8NOIR END PART LRCOMF_2 lub COMF_M-3140 zł3218 zł3279 zł3407 zł3465 zł4720 zł5245 zł6674 zł7250 zł
9NOIR 2,5 MODULCOMF_2 lub COMF_M-3607 zł3728 zł3815 zł3825 zł4091 zł5724 zł6353 zł8324 zł9084 zł
10NOIR PUF 80X60COMF_2 lub COMF_M-1270 zł1296 zł1313 zł1342 zł1375 zł1658 zł1860 zł2187 zł2354 zł
11NOIR PUF 80X90 MODULCOMF_2 lub COMF_M-1594 zł1609 zł1614 zł1654 zł1670 zł2123 zł2382 zł2800 zł3012 zł
12NOIR WOOD 1.5 MODULCOMF_2 lub COMF_M-2549 zł2587 zł2612 zł2704 zł2722 zł3320 zł3605 zł4635 zł4997 zł
13NOIR WOOD 1.5 LRCOMF_2 lub COMF_M-2828 zł2889 zł2935 zł3063 zł3087 zł4040 zł4408 zł5798 zł6287 zł
14NOIR WOOD 2.5 LRCOMF_2 lub COMF_M-4299 zł4406 zł4482 zł4611 zł4736 zł6542 zł7179 zł9507 zł10346 zł
15NOIR WOOD 2.5COMF_2 lub COMF_M-4518 zł4655 zł4753 zł4758 zł5065 zł7048 zł7750 zł10319 zł11249 zł
16NOIR WOOD 3COMF_2 lub COMF_M-4999 zł5156 zł5269 zł5277 zł5626 zł7769 zł8550 zł11365 zł12389 zł
17NOIR WOOD C XL MODUL LRCOMF_2 lub COMF_M-3528 zł3629 zł3701 zł3703 zł3930 zł5231 zł5723 zł7555 zł8207 zł
18NOIR WOOD CHL LRCOMF_2 lub COMF_M-3461 zł3524 zł3565 zł3578 zł3730 zł5000 zł5495 zł7088 zł7683 zł
19NOIR WOOD END PART LRCOMF_2 lub COMF_M-3480 zł3525 zł3553 zł3634 zł3694 zł4768 zł5236 zł6587 zł7105 zł
20NOIR WOOD 2,5 MODULCOMF_2 lub COMF_M-3939 zł4024 zł4081 zł4143 zł4290 zł5773 zł6344 zł8236 zł8940 zł
21NOIR WOOD PUF 80X60COMF_2 lub COMF_M-1531 zł1574 zł1598 zł1611 zł1661 zł1733 zł1901 zł2187 zł2318 zł
22NOIR WOOD PUF 80X90 MODULCOMF_2 lub COMF_M-1897 zł1907 zł1907 zł1930 zł1986 zł2207 zł2425 zł2796 zł2967 zł

 

Konfigurację mebla zawsze czytamy od lewej strony
stojąc przodem do sofy


... czytaj więcej ...

 

Konfigurację mebla zawsze czytamy od lewej strony
stojąc przodem do sofy

OZNACZENIA w opisie modeli:

F            – funkcja spania
           – sedak – funkcja spania okazjonalnego
CHL       – szezlong
DIVAN   – divan
C            – narożnik np C90, C45
L lub R    – lewy (Left) / prawy (Right)

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian kolorów,
wzornictwa, wymiarów i prezentowanych wyrobów.
Podane wymiary mogą różnić się od rzeczywistych do 3%.

zwiń tekst 
KARTA KATALOGOWA
Legenda do karty katalogowej
FIX
przytapicerowany pokrowiec
LOOSE COVER
luźny pokrowiec (Loose Cover) – umożliwia łatwe zdjęcie pokrowca w celu wyprania (sprawdzić instrukcję prania tkaniny) lub zmianę sofy przez założenie pokrowca w innej tkaninie i kolorze
COMF EU
poduszki oparciowe – silikon poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna
COMF 1
poduszki oparciowe – pianka wysokoelastyczna + pianka supersoft poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna
COMF 2
poduszki oparciowe – 70% pierze + 30% silikon poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna + top pierzowy
SKÓRA
model dostępny w skórze
TKANINA
model dostępny w tkaninie
SKÓRA/TKANINA
model dostępny w połączeniu tkaniny i skóry (rama wykonana w skórze, poduszki oparciowe i siedziskowe w tkaninie)
SLEEP
funkcja spania
SLEEP OCC
funkcja spania okazjonalnego
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA

Instrukcja użytkowania

 

Dziękujemy, że wybrali Państwo nasz produkt!
Wszystkie używane przez nas tkaniny i skóry są poddawane
dokładnym testom i są zgodne z najwyższymi wymaganiami.
Przestrzegamy
postanowień
rozporządzenia
REACH,
gwarantując tym samym wysoką jakość przy jednoczesnym
poszanowaniu środowiska naturalnego i zdrowia

... czytaj więcej ...

Instrukcja użytkowania

 

Dziękujemy, że wybrali Państwo nasz produkt!
Wszystkie używane przez nas tkaniny i skóry są poddawane
dokładnym testom i są zgodne z najwyższymi wymaganiami.
Przestrzegamy
postanowień
rozporządzenia
REACH,
gwarantując tym samym wysoką jakość przy jednoczesnym
poszanowaniu środowiska naturalnego i zdrowia konsumentów.
Zapoznanie się z poniższymi informacjami i wskazówkami
dotyczącymi sposobu użytkowania pozwoli Państwu cieszyć się
stworzonymi przez nas meblami przez wiele nadchodzących lat.
MTI Furninova
MTI-Furninova jest polsko-szwedzką spółką produkującą
wysokiej jakości meble tapicerowane. Projektując nasze meble
pamiętamy, że muszą łączyć w sobie wygodę, niebanalny
wygląd i bezpieczeństwo użytkowania. Każdy produkt,
który wprowadzamy do oferty najpierw testujemy sami, bez
kompromisów odrzucając te, które nie spełniają naszych
wymagań. Od 20 lat nasze produkty trafiają do szerokiego grona
odbiorców na całym świecie. W tym czasie zdobyły uznanie ze
względu na komfort, niepowtarzalne wzornictwo opracowane
przez znanych projektantów oraz starannie dobieraną kolekcję
tkanin.Jakość
Nieodłącznym walorem naszych produktów jest wysoka jakość
skór, nowoczesnych tkanin i drewna. Atrakcyjne wzornictwo
mebli łączymy z funkcjonalnością i niezawodnością w
użytkowaniu. Połączenie walorów estetycznych i użytkowych
z wysoką jakością pozwala na wyjątkowe aranżacje wnętrz.
Pielęgnujemy naszą pasję tworzenia eleganckich i jednocześnie
ergonomicznych mebli, dbamy o wysoką jakość wyrobów.
Zrównoważony rozwój
Dobry projekt, to efekt wybiegania w przyszłość. To projekt,
który szanuje środowisko naturalne. Projektując i tworząc
mebel, który ma dawać radość oraz sprostać codziennemu
użytkowaniu przez wiele nadchodzących lat, pomagamy
minimalizować emisję CO2 i unikać marnowania zasobów
naturalnych, oszczędzając je dla przyszłych pokoleń.Swoboda możliwości
Wybierając sofę stworzoną przez firmę MTI Furninova
wybierasz swobodę możliwości. Wybierz ulubiony produkt z
naszego bogatego asortymentu niemal 450 tkanin i skór i ciesz
się swobodą projektowania lub wybierz sofę w niemal dowolnej
wielkości i kształcie - sofę dopasowaną idealnie do Twojego
stylu życia.Ogólne wskazówki dotyczące sposobu
użytkowania
Należy regularnie wietrzyć i odkurzać meble, ponieważ
zanieczyszczenia mogą powodować powstawanie dodatkowych
uszkodzeń. Odkurzanie należy przeprowadzać przy użyciu
końcówki przeznaczonej do mebli tapicerowanych oraz tkanin.
Nie należy umieszczać mebli w miejscu, gdzie będą one narażone
na bezpośrednie działanie promieni słonecznych ani zbyt blisko
źródeł ciepła.
W pomieszczeniu, w którym znajduje się mebel, należy
utrzymywać regularną temperaturę wnętrza, ponieważ
środowisko wilgotne i/lub zimne może być powodem
powstawania uszkodzeń.
Jeśli to możliwe należy regularnie przekładać poduszki
i przewracać na drugą stronę, dzięki czemu zużycie wypełnienia
poduszek oraz pokrowców będzie bardziej równomierne.
Zarówno skóra jak i tkaniny podczas użytkowania ulegają
rozciąganiu, więc co jakiś czas będzie konieczne poprawianie
pokrowców.
Jeżeli poduszki oparcia i siedzenia są wypełnione włóknem
kulkowym lub pierzem, po użyciu należy nimi wstrząsnąć, aby
przywrócić ich pierwotny kształt.
Plamy należy usuwać natychmiast po ich powstaniu, w razie
konieczności konsultując się z profesjonalistą prosząc o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
tkanin
Tkaniny charakteryzują się różnymi wymaganiami dotyczącymi
użytkowania zależnymi od materiału, z którego zostały
wykonane. Wewnątrz wszystkich zdejmowanych pokrowców
znajdują się instrukcje dotyczące prania tkaniny. Jeśli tkanina
może być prana w wodzie, większość pokrowców może zostać
wyprana w domu, w zwykłej pralce.
Większe pokrowce, takie jak pokrowce ramy mebla, powinny
być czyszczone w profesjonalnych pralniach, gdyż pralki do
użytku domowego mogą dostarczyć za mało wody do uprania
pokrowca. Należy unikać nadmiernego wirowania oraz suszenia
w suszarkach bębnowych. Pokrowce należy nakładać na meble,
gdy są wciąż lekko wilgotne, dzięki czemu prawidłowe nałożenie
ich będzie nieco łatwiejsze.
• Usuwaj plamy natychmiast po ich powstaniu, przestrzegając
instrukcji użytkowania dotyczących danej tkaniny.
• Umieść chłonny, bezbarwny papier lub kawałek tkaniny pod
plamą na tkaninie tapicerki.
• Nie pocieraj bezpośrednio plamy powstałej na tkaninie
ponieważ może to spowodować jej miejscowe odbarwienie
i odkształcenie.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
skóry
Różne rodzaje skóry wymagają różnego traktowania. Sprawdź,
jaki rodzaj skóry zakupiłeś i skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą
produktów MTI Furninova, aby uzyskać porady odnośnie do
sposobów użytkowania produktów z danego rodzaju skóry.
Jeśli użyjesz jakichkolwiek produktów, kolor skóry może zmienić
się tuż po aplikacji, lecz z czasem efekt ten zniknie.
• Po wylaniu jakichkolwiek płynów zbierz je niezwłocznie
czystą ściereczką.
• Czyść plamy używając wilgotnej ściereczki, nie używaj
żadnych silnych detergentów.
• Unikaj pocierania skóry.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.

zwiń tekst 
TKANINY
SKÓRY
KARTA GWARANCYJNA

UWAGA !!!


1. Duży nacisk przy czyszczeniu może spowodować rozjaśnienie kolorów.
2. Należy być przezornym i na mało widocznym miejscu tapicerki przeprowadzić próbę jak
zachowują się kolory przy czyszczeniu.
3. Środki przeznaczone do czyszczenia mebli znajdujące się w ogólnodostępnym

... czytaj więcej ...

UWAGA !!!


1. Duży nacisk przy czyszczeniu może spowodować rozjaśnienie kolorów.
2. Należy być przezornym i na mało widocznym miejscu tapicerki przeprowadzić próbę jak
zachowują się kolory przy czyszczeniu.
3. Środki przeznaczone do czyszczenia mebli znajdujące się w ogólnodostępnym handlu
mogą być użyte wyłącznie na odpowiedzialność użytkownika.
4. Elementy ozdobne z drewna należy konserwować środkami do konserwacji drewna.
5. Zakupione meble tapicerowane mogą być eksploatowane przez wszystkich użytkowni-
ków bez względu na ich wiek.
6. W meblach pokrytych tkaninami cieniującymi mogą występować różne odcienie tkanin
w zależności od kąta padania światła naturalnego lub sztucznego.

zwiń tekst 

GWARANCJĄ PRODUCENTA NIE SĄ OBJĘTE:


a) uszkodzenia powstałe po zakupie w rezultacie niewłaściwego (nieostrożnego) przewozu,
przenoszenia, montażu jak również wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych.
b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z zasadami użytkowa-
nia, przechowywania i

... czytaj więcej ...

GWARANCJĄ PRODUCENTA NIE SĄ OBJĘTE:


a) uszkodzenia powstałe po zakupie w rezultacie niewłaściwego (nieostrożnego) przewozu,
przenoszenia, montażu jak również wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych.
b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z zasadami użytkowa-
nia, przechowywania i konserwacji mebli.
c) uszkodzenia wynikłe z napraw lub przeróbek mebli wykonywanych przez kupującego
lub na jego zlecenie.
d) uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania mebla.
e) wady i uszkodzenia, w następstwie których obniżono cenę przy jego zakupie.
f ) marszczenia tkanin na siedziskach w meblach funkcyjnych tj. rozkładanych, fałdy w
materiale obiciowym, jako cecha pożądana i zamierzona. Zewnętrzne powłoki mebli
wykonywanych z materiałów obiciowych lub skór są luźne i miękkie, co jest spowodowa-
ne techniką wykonywania tego typu mebli. Powstawanie fałd w pokryciu jest zjawiskiem
naturalnym.
g) różnice w wybarwieniu tkanin lub skór, jeżeli pochodzą z różnych serii produkcyjnych
producenta tkanin lub skór, a reklamacja dotyczy różnicy poszczególnych wyrobów naby-
wanych przez kupującego sukcesywnie.
h) wszelkie cechy stanowiące oznaki prawdziwości skóry, która jest produktem natury:
dopuszczalne różnice w fakturze i odcieniu skóry, a także zmarszczki i niewielkie pofałdo-
wania w pokryciu, gdyż jest to zjawisko naturalne i nie oznacza wady jakościowej.
i) naturalne znamiona zawierające żyły, nakłucia i blizny.
k) zapach skóry jako cecha występująca we wszystkich obiciach wykonanych ze skóry
naturalnej.

 

WARUNKI GWARANCJI


1. Producent zapewnia dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli przy zachowaniu prawi-
dłowych zasad ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży
(wydania), ale nie dłużej niż 26 miesięcy od daty produkcji.
2. Przy sprzedaży, celem sprawdzenia jakości, meble powinny być rozpakowane przez sprzedawcę i
okazane kupującemu przy wydaniu ze sklepu, magazynu bądź przez przewoźnika.
3. Odebranie karty gwarancyjnej przez kupującego przy zakupie mebli równoznaczne jest z doko-
naniem ilościowego i jakościowego odbioru, nie stwierdzeniem wad lub braków zewnętrznych i
zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem jej pełnej treści.
4. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź nieostrożnego prze-
wozu, przenoszenia i montażu jak również wynikłe ze zdarzeń losowych w drodze do klienta.
5. Reklamacje z tytułu wad ukrytych przyjmuje sprzedawca. Reklamacje te sprzedawca przekazuje w
terminie do 3 dni producentowi w formie pisemnej o ile w ramach odrębnej umowy z gwarantem nie
można załatwić ich bezpośrednio.
6. Powstałe w okresie gwarancyjnym wady lub awarie wyrobów z winy producenta należy zgłosić w
punkcie zakupu, przedstawiając kartę gwarancyjną.
7. Przyjęcie reklamacji odbywa się przez sporządzenie zgłoszenia reklamacyjnego na drukach znaj-
dujących się u sprzedawcy z równoczesnym okazaniem karty gwarancyjnej w celu określenia rodzaju
mebla.
8. W przypadku nie ustosunkowania się gwaranta (producenta) do reklamacji w ciągu 14 dni robo-
czych uważa się, że gwarant uznał reklamację za uzasadnioną.
9. Reklamacja będzie zrealizowana w terminie 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez salon me-
blowy, gdy wada jest możliwa do usunięcia bez naprawy fabrycznej lub poprzez wymianę elementów
niewymagających dosłania ich z fabryki. W przypadku, gdy niezbędne jest dodatkowe sprawdzenie
zasadności reklamacji termin usunięcia wady może ulec przedłużeniu.
10. Jeżeli charakter wady wymaga jej usunięcia w warunkach fabrycznych, kupujący zobowiązany jest
do wydania wyrobu albo jego części składowych wymagających naprawy. Gwarant nie ma obowiązku
dostarczenia kupującemu wyrobu zamiennego na czas wykonywania obowiązków gwarancyjnych.
11. Odmowa wydania wyrobu (jego części) do naprawy w warunkach fabrycznych, bądź jej uniemożli-
wienie w lokalu kupującego oznaczać będzie, że kupujący zwolnił gwaranta z wykonywania obowiąz-
ków gwarancyjnych i zrzekł się wszelkich roszczeń z tytułu gwarancji.
12. W przypadku, gdy wada mebla jest nieusuwalna załatwienie reklamacji może nastąpić przez
zamianę wadliwego mebla na inny, wolny od wad lub zwrot kupującemu zapłaconej ceny przy jedno-
czesnym zwrocie tego wyrobu przez kupującego. Reklamacja może być za zgodą nabywcy załatwiona
przez obniżenie ceny mebla. Obniżenie ceny powoduje wygaśnięcie gwarancji.
13. Upust ceny lub zwrot gotówki nabywcy będzie realizowany przez punkt sprzedaży na podstawie
wystawionej przez producenta faktury korygującej do faktury sprzedaży.
14. Zwłoka w załatwieniu reklamacji nie zachodzi, gdy przedstawiciel producenta zgłosił się u użyt-
kownika w uzgodnionym terminie i nie mógł wykonać czynności wynikających z naprawy gwaran-
cyjnej z przyczyn leżących po stronie użytkownika. Nowy termin załatwienia reklamacji zawierać
się będzie w kolejnych 21 dniach roboczych z 3 dniowym wcześniejszym powiadomieniem. Jeżeli
użytkownik dwukrotnie uniemożliwi dokonanie naprawy uważa się, że zrezygnował z uprawnień
gwarancyjnych.
15. Karta gwarancyjna nie jest ważna bez zaznaczenia w niej daty sprzedaży, bez pieczęci sprzedawcy i
jego podpisu. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej następuje utrata gwarancji, a nowa karta nie
będzie wydana.
16. Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku uszkodzeń wyrobu powstałych z jego
winy np. w wyniku nienależnego użytkowania, przechowywania, braku lub złej konserwacji, dokona-
nia naprawy przez osoby do tego nieupoważnione.

17. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za realizację i rozstrzygnięcie w całości zgłoszonej reklama-
cji, w sposób nieangażujący Klienta z producentem.
18.Gwarancja ulega przedłużeniu o okres dokonywania naprawy lub wymiany wyrobu lub jego części.
19. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza upraw-
nień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
20. Gwarancja obejmuje wyłącznie wyroby sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdu-
jące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.

zwiń tekst 

ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI


1. Meble powinny być użytkowane zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem. Za niewłaściwe użytkowa-
nie mebli rozumie się: stawanie nogami, kolanami na zagłówkach, boczkach, oparciu, siedzisku oraz
innych elementach narażonych pod wpływem ciężaru na złamanie.
2.

... czytaj więcej ...

ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI


1. Meble powinny być użytkowane zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem. Za niewłaściwe użytkowa-
nie mebli rozumie się: stawanie nogami, kolanami na zagłówkach, boczkach, oparciu, siedzisku oraz
innych elementach narażonych pod wpływem ciężaru na złamanie.
2. Meble tapicerowane posiadające mechanizm sedaka mają charakter wypoczynkowy, a zatem
przeznaczenie ich do spania powinno być okazjonalne. Skrzypienie mechanizmu sedaka nie jest wadą
podlegającą reklamacji.
3. Meble należy użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szko-
dliwymi wpływami atmosferycznymi oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. Mebli nie
należy stawiać w odległości mniejszej niż 1 m od czynnych źródeł ciepła takich jak grzejniki, kuchenki,
a także w pomieszczeniach o dużej wilgotności powietrza (powyżej 70 %) oraz powierzchni nie mniej-
szej niż 3,6 m2 o standardowej wysokości.
4. Meble należy chronić przed nieuzasadnionymi uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą być spo-
wodowane np. siadaniem (stawaniem) na płytę podgłówka, na podłokietnikach, krawędziach oparć,
na pojedynczych drewnianych listwach sprężynujących funkcji (wysuwanego podzespołu do spania),
rozpychaniem skrzyni pościelowej przez umieszczanie nadmiernej objętości pościeli itp.
5. Niektóre wysokogatunkowe tkaniny mienią się w promieniach światła. Wygląda to tak (szczególnie
w tapicerce narożników) jakby miały różne odcienie. Nie jest to powód do reklamacji, a cecha charak-
terystyczna tkanin.
6. Tkaniny flockowe i ich pochodne ulegają wycieraniu się koloru w trakcie użytkowania, co nie może
być podstawą do reklamacji.
7. Do czyszczenia tkanin obiciowych w żadnym wypadku nie należy stosować środków chemicznych
typu: rozcieńczalniki, benzyna, alkohol.
8. Przy pielęgnacji tkanin wystarcza oczyszczenie co pewien czas zewnętrznej powierzchni tapicerki
miękką szczotką do ubrań lub odkurzenie za pomocą odkurzacza z nasadką do tapicerki wg. załączo-
nej ulotki producenta odkurzacza.
9. Plamy należy usuwać natychmiast w następujący sposób:
- grube zabrudzenia ostrożnie zeskrobać tępym narzędziem (np. odwrotną stroną ostrza noża kuchen-
nego),
- czyścić miękką, białą, bawełnianą szmatką zwilżoną w letniej wodzie, okrężnymi ruchami bez wywie-
rania większego nacisku,
- wilgotne po oczyszczeniu miejsca pozostawić do naturalnego wyschnięcia, nie używać suszarki
(jeżeli będzie to konieczne powtórzyć poprzednie czynności) - przy nieschodzących plamach można
użyć delikatnego mydła,
- bezpośrednio po wyschnięciu, miejsca oczyszczone przeczesać szczotką do ubrań.
10. Sposób konserwacji i czyszczenia skóry: Nie ustawiaj skórzanych mebli blisko grzejnika lub innego
źródła ciepła. Chroń meble skórzane przed bezpośrednim promieniowaniem słonecznym. Usuwaj pla-
my natychmiast wilgotną, czystą ścierką bądź gąbką, nie trzyj! Utrzymuj skórzane meble w czystości,
odkurzaj je, najlepiej raz w tygodniu. Polecamy używać do konserwacji preparatów przeznaczonych
do pielęgnacji skór. Małe rysy, otarcia i inne znaki są naturalną właściwością prawdziwej skóry i nie
wpływają one na jej trwałość.

zwiń tekst 
DLA PRASY

Skinpol Sp. z o. o. posiadająca prawa autorskie do niniejszego utworu w postaci grafiki/zdjęciazezwala na nieodpłatne rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie tego utworu zarównow celach komercyjnych jak i niekomercyjnych, pod warunkiem oznaczenia autorstwa utworu wpostaci uwidocznionego na nim logo „Inne Meble”... czytaj więcej ...
Skinpol Sp. z o. o. posiadająca prawa autorskie do niniejszego utworu w postaci grafiki/zdjęciazezwala na nieodpłatne rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie tego utworu zarównow celach komercyjnych jak i niekomercyjnych, pod warunkiem oznaczenia autorstwa utworu wpostaci uwidocznionego na nim logo „Inne Meble” lub jego pochodzenia w postaci adresu stronyinternetowej www.innemeble.pl, a także zachowania go w oryginalnej postaci (nie tworzeniautworów zależnych). Podejmowanie działań wykraczających ponad wyrażoną powyżej zgodę jestdziałaniem bezprawnym.zwiń tekst 

* Aby pobrać zdjęcia prosimy o zaakceptowanie powyższych warunków korzystania z materiałów "DLA PRASY"

Ostatnio oglądane
Używamy plików cookies dla wygody Użytkowników strony.